top of page
Szerző képeMelinda Kass

Hikvision eszközök jelszó visszaállítása

Frissítve: 2023. febr. 21.

Segédlet Hikvision eszközök elfelejtett jelszavának visszaállításához





2. JELSZÓ-VISSZAÁLLÍTÁS FELTÉTELEI Jelszó-visszaállítást a következő esetekben tudunk biztosítani:

  1. Az eszközt/eszközöket közvetlenül cégünktől vásárolta.

  2. Az eszközt/eszközöket velünk kapcsolatban álló viszonteladón vagy telepítőn keresztül vásárolta - ebben az esetben jelszó-visszaállítási kérelmét juttassa el viszonteladójához vagy telepítőjéhez!

  3. Ha az eszköz/eszközök nem általunk kerültek forgalmazásra, akkor csak partnereinknek tudjuk annak jelszavát visszaállítani. Ha szeretne partnerünk lenni, keressen minket a Kapcsolat oldalunkon található elérhetőségeinken.

Jelszó-visszaállítás esetén munkaidőben igyekszünk 15-30 percen belül küldeni a szükséges fájlt, kérjük, ne keressen minket rögtön telefonon, köszönjük a türelmet!


3. JELSZÓ-VISSZAÁLLÍTÁS MENETE

Mindig a legfrissebb SADP segédszoftvert használja! A legújabb verzió letölthető honlapunkról a Letöltések oldalon. Javasoljuk, hogy a jelszó-visszaállítás során a számítógép és az eszköz között közvetlen kapcsolat legyen. Jelszó-visszaállítás alatt az SADP-t futtató számítógépen minden esetbe kapcsolja ki a tűzfalat!

3.1 Új firmware esetén Mindig csak egy Export fájlt generáljon! Amennyiben elküldte részünkre a fájlt, ne készítsen újabb export fájlt, mert így a visszaküldött jelszó-visszaállító fájl nem lesz érvényes.

Az SADP segédszoftver automatikusan felismeri, hogy az eszközön új vagy régi firmware van-e.

Az exportálást követően a kamera vagy a rögzítő IP címe nem változhat, ugyanez vonatkozik az SADP-t futtató számítógépre is.

Export fájl generálása:

1. Nyissa meg az SADP segédszoftvert.

2. Válassza ki a resetelni kívánt eszközt.




3. ltt alul kattintson a „FORGOT PASSWORD” gombra.




4. Nyomja meg a felugró ablakban az „EXPORT” gombot.

5. Válassza ki a kívánt mappát, ahová az export fájlt menti.

6. Másolja ki a „DEVICE SERIAL No.” részben lévő számsort a jobb oldalon.

7. A mentett fájlt és a „DEVICE SERIAL No.”-t küldje el e-mail címünkre: support@riel.hu





8. A válasz e-mailben küldünk egy „.xml” fájlt.


Import fájl „.xml” beillesztése:


  1. A visszaküldött fájlt mentse le a számítógépére.

  2. Nyissa meg az SADP segédszoftvert.

  3. Jelölje ki a megfelelő eszközt a bal szélen elhelyezkedő jelölőnégyzet kipipálásával.

  4. Nyomja meg a „FORGOT PASSWORD” gombot.

  5. A felugró ablakban tallózza be az általunk küldött „.xml” fájlt.

  6. Adja meg az új jelszót kétszer a „NEW PASSWORD” és a „CONFIRM PASSWORD” mezőkben.

  7. A jelszónak tartalmaznia kell kis és nagybetűt, valamint számot is (legalább 8, legfeljebb 16 karakter).

  8. Nyomjuk meg a „CONFIRM” gombot.

  9. Sikeres visszaállítást követően a 6. lépésnél megadott jelszó lesz az új jelszavunk.

3.2 Régi firmware esetén

  1. Nyissa meg az SADP segédszoftvert.

  2. Jelölje ki a megfelelő eszközt.

  3. Jobb oldalon a „DEVICE SERIAL No.” részben lévő számsort másolja ki.

  4. A Start Time oszlopban lévő dátumot másolja ki.

  5. A 4. és 5. pontban lévő adatokat küldje el e-mail címünkre: support@riel.hu

  6. Válasz e-mailünkben kapni fog egy kódot.

  7. Nyissa meg az SADP segédszoftvert.

  8. Jelölje ki a megfelelő eszközt.

  9. Nyomja meg a „FORGOT PASSWORD” gombot.

  10. Írja be az általunk kapott kódot.

  11. Amennyiben a visszaállítás sikeres volt, a gyári visszaállított jelszó: 12345 felhasználónév: admin 

3.1 NVR V.4.21.005 firmware felett 

  1. Nyissa meg az NVR felhasználói felületét

  2. Kattintson a FORGOT PASSWORD gombra

  3. Válassza a VERIFY WITH REGISTERED opciót, amivel kapni fog egy QR kódot

  4. A QR kódot szkennelje be a Hik-Connect alkalmazással (válassza a MORE gombot a lenti sávon, majd a RESET DEVICE PASSWORD opciót a QR kód beolvasásához) (Hik-Connect V.3.7.8 vagy felette)

  5. A verifikációs kód ezután elküldésre kerül az e-mail címre

  6. Írja be a verifikációs kódot az NVR felületén, és resetelje a jelszót

Kivéve K1(B) sorozatú rögzítők

4. GYAKORI KÉRDÉSEK, PROBLÉMÁK 4.1 BEMUTATÓ VIDEÓ



4.2 Az „.xml” fájl importálását követően a következő hibaüzenetet kapja: „GET KEY ERROR” 

Lehetséges okok:

  • Az SADP-t futtató számítógép és a visszaállítani kívánt eszköz több switch-hez csatlakozik és a switch-ek nem támogatják a multi-cast funkciót.

  • Az SADP-t futtató számítógép IP címe megváltozott, mialatt az SADP meg volt nyitva.

  • Némelyik firmware esetében nem lehetséges a visszaállítás.

Lehetséges megoldások:

  • Ellenőrizze a multi-cast funkció meglétét.

  • Zárja be, majd nyissa meg újra az SADP segédszoftvert.

  • Amennyiben lehetséges, frissítse az eszköz firmware-ét az elérhető legfrissebb változatra.


4.3 Az „.xml” fájl importálását követően a következő hibaüzenetet kapja: „RESET PASSWORD FAILD”

Lehetséges okok:

  • Többszöri export fájl generálása.

  • Az általunk kapott import fájl nem megfelelő.

  • Az SADP-t futtató számítógép IP címe megváltozott, mialatt az SADP meg volt nyitva.

Lehetséges megoldások:

  • Ellenőrizze, hogy időben a legutolsó export fájlt küldte el nekünk.

  • Ismételt import fájlt kell tőlünk kérni.

  • Zárja be, majd nyissa meg újra az SADP szoftvert.


0 megtekintés0 hozzászólás

Comments


bottom of page